Jump to content

Recommended Posts

Posted

DAEMON Tools, una de las mejores utilidades que cualquier gamer pueda tener, llega a su versión 4. A través de DAEMON Tools puede levantar en su computadora las imágenes de los cds de sus juegos favoritos. De esta forma puede proteger sus juegos originales sin usar archivos no-cds.

DAEMON Tools is an advanced application for multiprotection emulation. It is further development of Generic Safedisc emulator and incorporates all its features. This program allows running Backup Copies of SafeDisc (C-Dilla), Securom, Laserlock, CDCOPS, StarForce and Protect CD (and many others) protected games. Also included is a Virtual DVDROM drive (Generic DVD-ROM) enabling you to use your CD images as if they were already burned to CD!

Warning: The Daemon tools developers have included an optional 'adware' based support system with this release. Be sure to read all screens carefully when installing!

Fuente.gifFuente: Neowin

Download.gifDownload: DAEMON Tools 4 | 1.5MB (Freeware)

Posted (edited)

idloco... creo que la version para x64 todavia no ha salido... esta por venir, pero no ha salido... creo haberlo leido en alguna parte...

por cierto, alguien me puede explicar eso de disable los IDE devices para evitar blacklisting? con el daemon viejo uno usaba un programilla ahi para evitar blacklisting... pero con el daemon 4?

Edited by Kan
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...