Minoz Posted October 13, 2004 Report Posted October 13, 2004 (edited) Son de 400Mhz, 64 de memoria SD, Bluetooth, Irda, Wireless 802.11b Vienen con teclado intergrado, iluminado en neon azul. Estan nuevas en caja sin uso, y con los documentos de entrada al pais nada de chorizos. Las Specs: Processor: Processor 400 MHz Intel Xscale technology-based processor SDRAM Memory: 64-MB (55-MB user accessible), Up to 2.8-MB iPAQ File Store ROM Memory: 32-MB Display Type: Transflective type TFT color with LED backlight Display Number of Colors: 64K color (65,536 colors) 16-bit Display Touch Screen: Yes Display Resolution (W x H): 240 x 320 Display Viewable Image Size: 3.5 in (89 mm) Hardware Buttons/Reset Buttons: One power button, one recording button, one soft reset switch, four software programmable application buttons, one 5-way navigation button Stylus: One (extra stylus included in the box) Audio: Integrated microphone, speaker and one 3.5 mm headphone jack, MP3 stereo (through audio jack) Alarms: Solid amber LED (right) - battery in unit fully charged, Flashing amber LED (right)- battery in unit is charging, Flashing green LED (right)_- event alarm/notification, Flashing green LED (left) - WLAN active, Flashing blue LED (left) - Bluetooth active Notification: Sound and message on the display Cradle Interfaces: Connector - 1, Cable - 1 USB cable connects to PC, DC Jack connector for AC Adapter - 1, Additional battery charger - Charge additional slim or extended battery SD Slot: Support SDIO and SD/MMC type standard Battery: Removable/Rechargeable 1560 mAh Lithium-lon user swappable battery. Estimated usage time of fully charged battery up to 17 hours (no wireless, no backlight). Optional extended 3600 mAh Lithium-lon battery available for purchase. AC Power: AC Input: 100~240 Vac, 50/60 Hz, AC Input current: 0.2 Aac max; Output Voltage: 5Vdc (typical), Output Current: 2A (typical) Ergonomic Design Features: Integrated, lighted keyboard, Instant-on/off and Backlight, 5-Way Navigation button, Touch-sensitive display for stylus , 4 programmable application launch buttons - defaults configured for Calendar, Contacts, Inbox, and iTask buttons, Record button, 2 alarm settings, Built-in speaker. Estan a 350mil colones en office depot Tengo 2 jejeje olvide el precio: es de 200mil colones Edited October 13, 2004 by [GoD]Minos
.:GoD:.Cerberus Posted October 14, 2004 Report Posted October 14, 2004 QUIERO QUIERO.... pero no tengo plata
Balrog[MeC] Posted October 14, 2004 Report Posted October 14, 2004 Una duda basica: que es un pocket Pc?: Una super palm o una portatil primitiva???? es en serio, que se podria hacer con una de esas, que programas se pueden correr????
blaster Posted October 14, 2004 Report Posted October 14, 2004 Una duda basica:que es un pocket Pc?: Una super palm o una portatil primitiva???? es en serio, que se podria hacer con una de esas, que programas se pueden correr???? <{POST_SNAPBACK}> Una pocket pc es como una palm con la diferencia de q su sitema operativo es Microsoft por lo que es 1000 veces mas compatible con windows q la palm y tiene ciertas aplicaciones q funcionan mas facil en ellas q en palm, tambien es mas instintivo por lo menos para mi, usar una pocket q una palm, pero al final es cosa de gustos. Yo me compre una palm ya que confio mas en la estabilidad del PALM OS que el Mobile Windows.
Minoz Posted October 14, 2004 Author Report Posted October 14, 2004 Compas ofrezcan las puedo dejar un poco mas baratas por que ocupo Harina cualquier cosa llamen al 820-2289
b52.Psytechdragon Posted October 14, 2004 Report Posted October 14, 2004 Di, yo le ofrezco media teja por una... Ya que quiere negociar, NEGOCIEMOS!
Balrog[MeC] Posted October 15, 2004 Report Posted October 15, 2004 para ser mas realistas que alex: 51000!!!! (ojo que no son dolares)
Recommended Posts