Jump to content

Recommended Posts

Posted
H: Cual compañia uso para traerse el monitor de 22"? Y como hizo para que no le cobraran como si fuera monitor de teleconferencia, electrodomestico, etc. (40%+ de impuesto)?

Por cierto, por que dicen que DHL sucks? Que diferencia hay con Aerocasillas?

Con DHL todo paga impuestos.... compré en Amazon un cargador de pilas que me costó $7 y los impuestos + flete venian por $40... o sea....

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Con DHL todo paga impuestos.... compré en Amazon un cargador de pilas que me costó $7 y los impuestos + flete venian por $40... o sea....

DHL es una de las peores opciones que pudo elegir ...

Imaginate que cuando mande por un RMA mi MOBO me cobraban como 80 o 90 rojos y cuando fui a aeroshit me cobraron 13 rojos y no tuve broncas :lol:

Posted

pues yo uso aerocasillas xq le regalan una cuenta platino si uno tiene cuenta en promerica y las varas que he pedido (mp3, audifonos, otras varas random lol) duran desde que llegan alla a mi casa 2 dias ( y lo dejan en la choza gratis y los amo por eso)

el precio es $7.5 por kilo ($9 x kilo con cuenta normal), nada caro la vrd, super buen servicio al cliente, me ayudaron con ebay y una vez q no estba en la choza me mandaron el mensajero otra vez el mismo dia xqse los pedi y sin preguntas ni nada

Posted
Por cierto Floyd, acabo de mandar a traer un celular imitacion del iphone que costó $173 y adivina.... NO PAGÓ IMPUESTOS!!!! Solo $6.25 del flete!!! :lol::lol::lol:

A mae gracias ´por el consuelo :lol2:

cual es el telefono por curiosidad?

Posted

Description :

3.5"inch large Screen

The CECT-P168 is a Touch Screen PDA. has 3.5 inch supper sized LCD touch screen.

Support dual SIM cards (one standby)

The P168 has a special function. You can insert 2 sim cards. You needn't close the phone

Network

Support: GSM 900/1800/1900 MHz

SMS

Support: Support SMS,MMS, WAP, GPRS

BlueTooth

2.0 High Speed Transfer

Memory

Built in 256 MB, Expandable to 2 GB Max (Memory Stick Micro SD TF card support up)

Talk Time

Up to 180-300 mins

Useful Tool

Calendar, To do list, Alarm, world Clock, Calculator, Unit Converter, Currency Converter,Health, Pedometer.

Security Setup

SIM Lock, Phone Lock, Keypad Lock, Black list ,Filter Lis

Camera

2.0 Megapixel Camera with Auto Focus, which includes a video recorder and a digital voice recorder

Ring Tone Type

64 polyphonic, MP3 ring tone, Record ring tone, with Vibration function.

Multimedia

Mp3/mp4 player, Java 3D games, Voice Recorder WAV,AMR format, Photo editot

Support 10 Language

English, French, Spanish, German, Arabic, Thai,

Vietnamese, Italian, Russian, Croatia

Posted

me gusta mas el que quiero

Meizu Mini One M8 Specifications (Not Final)

Dimensions: 107mm x 59mm x 11.8mm (H x W x T)

Processor: ARM11 667MHz+

Display: 3.4", 16600K, 720x480 pixel resolution, Touchscreen TFT LCD

PC Interface: USB 2.0 Ultra Fast Data Transfer

Flash Memory: 4, 8 or 16GB of built-in basic Memory

Operating System: Windows CE for Meizu M8 (Based on Windows CE6.0)

Video Playback: AVI, MPEG-2, RM(VB), MPEG-4/H.263/H.264 at 30FPS

Camera: 0.3+ MPx camera on front, 3.0 MPx camera on back. Supports auto-focus, no flash.

Battery: 1400 mAh Li-ion

Support For:

* GSM + SCDMA Networks (3G & 3.5G to come later)

* Bluetooth 2.0

* Wi-Fi

* TV-out

* Line-out

* Video Conferencing

* USB Host / OTG

* GPS (Add-on)

Additional Features:

* Light sensor allowing the phone to automatically adjust screen brightness in accordance to the lightning in the environment.

* Tilt and movement recognizing sensor that will allow it to auto-adjust screen orientation in accordance to tilting. It can also recognize movements (ie. shaking), a feature which can be used for games.

o el LG viewty que se ve rajado rajado

• 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...